Πρωτοχρονιάτικη αγιοβασιλόπιτα στο Μητροπολιτικό Μέγαρο Σύρου

Το μεσημέρι της Πρωτοχρονιάς στο Μητροπολιτικό Μέγαρο Σύρου, ο Σεβ. Μητροπολίτης κ. Δωρόθεος Β’ ευλόγησε την Αγιοβασιλειόπιττα για τους Κληρικούς της Σύρου και τις οικογένειές τους.

Στον ευχετήριο χαιρετισμό του ευχαρίστησε και  συνεχάρη τους κληρικούς για τη διακονία τους , τους κάλεσε να συνεχίσουν με ζήλο το έργο τους και τους ευχήθηκε για το νέο ημερολογιακό έτος.

 

Πηγή : cyclades24.gr