Μέτρα για τη στήριξη του εσωτερικού τουρισμού στη Λέσβο, που θα συμβάλουν στην αναστροφή του αρνητικού κλίματος στο νησί. εισηγείται με επιστολή του στην ηγεσία του υπουργείου Τουρισμού ο κ.Περικλής Π. Αντωνίου, Μέλος του ΔΣ του ΞΕΕ και της Επιτροπής Παρακολούθησης του Ε.Π. της Περιφέρειας Β.Αιγαίου και τ. Πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Λέσβου,
Ενδεικτικά προτείνει:
1. Τη μείωση των αεροπορικών και ακτοπλοϊκών ναύλων μέσω της θέσπισης κινήτρων ατις εταιρείς για επαγγελματικά ταξίδια και συνέδρια.
2. Διασύνδεση όλο το χρόνο κυρίως με τη Θεσσαλονίκη και εάν είναι δυνατόν με την γεωπολιτικά αναβαθμιζόμενη Αλεξανδρούπολη.
3. Χαμηλά τιμολόγια για την εκτός σεζόν περίοδο, ώστε να επιτευχθεί η επιμήκυνση της σεζόν.
4. Την επιδότηση θέσεων εργασίας και στα ετήσιας λειτουργίας καταλύματα, τα οποία “ματώνουν” να βγάλουν τη χαμηλή και μέση (~9μηνης διάρκειας) περίοδο, στην οποία το εργατοασφαλιστικό τους κόστος (ιδιαίτερα στα μικρά, εκτος κέντρου πόλης), μπορεί να ξεπερνά ακόμα και το τζίρο τους!
5. Οι δαπάνες Διαμονής, Εστίασης, Μετακίνησης των Ελλήνων επισκεπτών στη Λέσβο να εκπίπτουν του φορολογητέου εισοδήματος, κάτι που θα αποτελέσει ισχυρό κόνητρο.
Ο κ.Αντωνίου επισημαίνει ότι την τελευταία 10ετία θεσπίστηκε να μην εκπίπτουν οι δαπάνες επιχειρέσεων για εκδηλώσεις, ημερίδες τους κλπ, που γίνονται εκτός της έδρας τους, γεγονός που αφάνισε επαγγελματικά ταξίδια στη Λέσβο. Αυτό σε συνδυασμό με τις βραχυχρόνιες μσθώσεις συρίκνωσαν και άλλο τους τζίρους των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων.


















