Παρουσία του δημάρχου, Νίκου Λειβαδάρα, της αντιδημάρχου Πολιτισμού, Αλίκης Λεονταρίτη, δημοτικών συμβούλων, του προέδρου της Κοινότητας, Γιάννη Βουτσίνου, των μελών της και κατοίκων της περιοχής, πραγματοποιήθηκε η φωταγώγηση του δέντρου, υπό τις ευχές του τοπικού εφημέριου, π. Ιωσήφ Παλαιολόγου.
Στη συνέχεια ακολούθησε κέρασμα στο παλιό δημοτικό σχολείου του Γαλησσά στο πνεύμα των ημερών, με πολλές ευχές για τα Χριστούγεννα και τη νέα χρονιά που έρχεται.



