Τη λειτουργία νέας στάσης του Προαστιακού Σιδηρόδρομου στον Ισθμό της Κορίνθου αποφάσισε να αιτηθεί ο Δήμος Επιδαύρου.
Ο λόγος της ανωτέρω απόφασης, είναι ότι με την κατασκευή της νέας σιδηροδρομικής γραμμής υψηλών ταχυτήτων του Προαστιακού Σιδηρόδρομου που συνδέει την Αθήνα και την Κόρινθο, με επέκταση και στο Κιάτο και προς την Πάτρα, δεν υφίσταται σταθμός στον Ισθμό – Διώρυγα. Ο νέος σταθμός κρίθηκε απαραίτητος, γιατί θα λειτουργεί ως τυπικός park & ride σταθμός στο κέντρο μιας ευρείας ζώνης επιρροής με υψηλή τουριστική ελκυστικότητα και οικιστική ανάπτυξη, αλλά ταυτόχρονα είναι και ένα σημείο που ενδιαφέρει τους κατοίκους του δήμου αλλά και όλους τους κατοίκους της Αργολίδας και των περιοχών που εξυπηρετούνται με το ΚΤΕΛ Ισθμού, καθώς και τους κατοίκους και επισκέπτες του Λουτρακίου.
Διαβάστε περισσότερα εδώ:
Πηγή: tornosnews.gr


















