Ο Δήμος Φολεγάνδρου, συγκρότησε τη νέα Επιτροπή  Τουριστικής Ανάπτυξης και Προβολής του δήμου, η οποία θα επεξεργάζεται τα ζητήματα τουριστικής προβολής του νησιού.

Τα μέλη της επιτροπής, έχουν ως εξής:

Τακτικά μέλη:

 ‘Αγας Αντώνιος του Γεωργίου, Πρόεδρος, Μαρινάκη Μαρία, Διβόλης Χριστόφορος, ο εκάστοτε Πρόεδρος των Ξενοδόχων Φολεγάνδρου, ο εκάστοτε Πρόεδρος του Ναυτικού Ομίλου Φολεγάνδρου (ΝΟΦ) και ο Πρόεδρος του Πολιτιστικού Συλλόγου «Φολέγανδρος».