Χαλκιδική: Ποδηλατόδρομος θα συνδέει την Ορμύλια με τα Ψακούδια

Τα περίφημα Ψακούδια στον Πολύγυρο της Χαλκιδικής φιλοξενούν κάθε χρόνο χιλιάδες τουριστών, οι οποίοι όμως δεν επισκέπτονται την Ορμύλια. Οι λόγοι είναι τόσο πρακτικοί, όπως είναι για παράδειγμα η μετακίνηση, όσο και ουσιαστικοί, λόγω άγνοιας της σημασίας της περιοχής. Το γεγονός αυτό έρχεται να ανατρέψει ο Δήμος Πολυγύρου, με απόφαση που έλαβε για την τουριστική αξιοποίηση της Ορμύλιας.

Για παράδειγμα, η σύνδεση των Ψακουδιών με την Ορμύλια, μέσω της κατασκευής ποδηλατόδρομου, ο οποίος θα χαραχθεί είτε παράλληλα με τον υπάρχοντα δρόμο, είτε μέσω διαφορετικής, ασφαλούς διαδρομής, θα συμβάλλει στην αύξηση της επισκεψιμότητας του χωριού. Εξάλλου, τα μνημεία πολιτιστικού και αρχαιολογικού ενδιαφέροντος της περιοχής, με σωστό προγραμματισμό και δράσεις, θα προσελκύσουν το ενδιαφέρον των τουριστών και θα προσδώσουν στην Ορμύλια τόσο οικονομικά, όσο και κοινωνικά οφέλη. Παράλληλα, προγραμματίζεται η τουριστική ανάδειξη και καλλωπισμός μνημείων, όπως ο ανεμόμυλος, ο Αη Γιώργης, ο Αη Δημήτρης, οι καταρράκτες, της Βαγγελής ο μύλος, το πολυβολείο, οι Άγιοι Απόστολοι και άλλα ενδιαφέροντα σημεία.

 

Διαβάστε περισσότερα εδώ:

Πηγή: .tornosnews.gr